Мы живем в мире, где каждый развивается самостоятельно!

Ты не обучаешься ради обучения,
ты обучаешься ради решения задач.

Вот программы, которые помогут решить твои задачи.
Высота
Подготовка
Возьмите новую высоту
Авторская программа Александра Филоненко
Вызовы управленца: смыслы и желания
Авторская программа Александра Филоненко о том, как преодолеть пропасть между вашими истинными желаниями и реальностью.

Курс включает 4 модуля, в течении которых вы прорабатываете заданные автором темы, изучаете опыт красоты величайших мировых произведений, осмысляете свои персональные кейсы и задаете новую персональную планку: создаете свои личные принципы для последующих решений.

Каждый модуль предполагает проработку ваших личных кейсов, домашние задания и работу в индивидуальном порядке с автором курса.

4 модуля, 5 дней, 4 опыта осмысления великого, 3 домашних задания, 4 выработанных личных принципа и новая высота персональной планки.

Структура программы:

28 сентября
1 модуль: «Желание как точка начала»

26 октября
2 модуль: «Путь желания»

30 ноября
3 модуль: «Желанная компания»

13-14 декабря
4 модуль: «Ошибки Желания»

Автор программы:
Александр Филоненко – исследователь и докладчик европейских университетов. Философ, физик, богослов, социальный деятель, кандидат философских наук, Доцент Харьковского национального университета им. В.Н. Каразина. Инициатор проектов ООО «Эммаус», Центра европейской культуры «Dante» и Адаптационного центра «La casa volante» (Харьков)

Стоимость участия:
3 200 грн – 1/2/3 модуль (на выбор)
12 500 грн – полный курс (4 модуля)

Место проведения:
Advance Management Platform,
ул. Жуковского, 9, Одесса.

Во сколько: 10:00-18:00

Подготовьте команду
Києво-Могилянської бізнес-школа
Програма kmbs «Школа сервісу»
Комплексна програма про побудову системи сервісу, що охоплює клієнтів, співробітників, процеси і технології.

Програма відкриває можливості дізнатись:
- Що таке сервіс з точки зору компанії і з точки зору клієнта?
- Як визначити той рівень сервісу, що буде приносити прогнозований дохід у часи турбулентності і як не перестаратись?
- Як саме сервіс впливає на прибутки компанії?
- Як покращити сервіс на практиці: з чого почати і як вибудувати процеси?
- Як правильно вимірювати вплив сервісу на діяльність компанії?
- Як завдяки сервісу зробити ціну неважливою для клієнта?

Учасники отримають:
- Чітку схему для впровадження чи покращення систем обслуговування, якою користуються світові сервісні компанії (Zappos, Starbucks, Ritz-Carlton, MetroBank).
- Чітке уявлення про те, як робота компанії з Клієнтами впливає на доходи і на видатки компанії.
- Всі необхідні інструменти для втілення системи сервісу у своїй компанії.

Аудиторія програми — власники та директори компаній, які замислюються про те, аби зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі.

Автор і викладач:
Анастасія Владичинська — міжнародний консультант з сервісу. З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії The Dijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino's Pizza, Hallmark). Працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок – комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Місце проведення
: вул. Гоголя 26 (кав'ярня «Ніс»), Дніпро.

Деталі програми та реєстрація: https://kmbs.ua/pur/shkola-servisu-dnipro-1

Дізнатись більше про програму «Школа сервісу» можна у Ольги Шаульської, менеджера програм управлінського розвитку Києво-Могилянської бізнес-школи, + 38 (067) 557 02 43, olga.shaulskaya@kmbs.ua.

Детальная информация:
Ольга Шаульская, координатор программ управленческого развития Advance – 067 557 02 43, shaulskaya.olga@gmail.com
Высота
Подготовка

Оставайтесь на волне

Подпишитесь на нашу рассылку и первым получайте приглашения на мероприятия, специальные предложения и новости школы.
Click to order
Cart
Оформление заказа
Total: 
Как вас зовут?
Email
Телефон
Промокод
Payment method
Made on
Tilda